gympa gympa gympa

internetet fungerade inte på odont så blev ingen update därifrån! fick gjort halva hemtentan *skönt* sedan gick jag lite i stan. prövade ett par stövlar (ville ej köpa dem utan bara prova) som fastnade på foten- blixtlåsen hakade i själva skinnet. rev o slet i 10min innan jag fick ge upp- var genomsvettig o livrädd att de skulle kräva pengar av mig men jag fick bra service- de klippte upp det! :-) sen bara gick hon så jag satte tillbaka skon och gick. hahahaha. hon sa att det hänt så många kunder med just den stöveln!

nu har jag ätit så jag är pigg till malins pass ikväll! längtar så- ska bli skönt att varva fotbollsträningen med gympa! hoppas man inte är alltför otränad i o med det lååånga uppehållet från fotbollen!

nu ska jag byta om- sen köra till mamma och hämta kattmedicin till lisa- hon har nog urinvägsinfektion! nuttan . . .  :-(

ikväll blir det biljard!

ciao!


2009-01-15 @ 16:40:05 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym


2009-01-15 @ 16:58:06

Postat av: Mia

Heeej gummz!

Förstår dig att du inte ville in till Lund idag igen. Jag o Christian har shoppat hela dagen, mer eller mindre slut :)

Jo men vi kan ses imorgon på Nova, tyå vid 12 blir skit bra! Jag ska iväg sen o träna, så..

Kan höras imorgon på mobben ju. :)

PUSSS <3


2009-01-15 @ 17:02:13
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen