friday, come sooner .

hemtentan är KLAR! så först ska jag laga lite biffstroganoff sedan ska tentan IVÄG =) hoppas på g denna gång men blir inte förvånad om motsaten visar sig- denna läraren är mkt speciell ...

idag har varit en hopplös dag- skolan var så onödig- inte lärt mig ett skvatt och inte förstått ett skvatt och ändå har vi fått en uppgift i vetenskaplig metodik tills på torsdag! hallelulija! typ ... nåja det lär nog lösa sig!

ikväll blir d film hos fridan o johan! mys mys! och jag är ledig imorgon! NIIIICE! då vet jag inte vad jag ska göra!

tråkigt inlägg men vad gör man? =)


me and friday


2009-01-19 @ 18:50:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen