Erik

jag har varit i stan 2 gånger idag- var inne på peak och hörde mig för om min trasiga jacka och JA de skulle fixa det gratis- antingen med att ersätta den med en ny eller laga- de skulle höra av sig på måndag! en jacka på +6000kr ska hålla längre än 2 vintrar!

nu har jag varit o handlat maaaud till ikväll + efterrätt. av att åka skidor går man ned i vikt så det får vi rätta till ikväll=) handlat daimglass och massa godde! får se vilka som kommer men O och Gollan kommer iaf och äter framför let´s dance med mig!

kolla vad erik, vår reseledare skickat:

längst till höger står han
"tjenare, tack för en härlig vecka nere i BG. Hoppas ni fick en bra start på det nya året =) mvh Erik Engqvist"
står det med pojk-handskrift på baksidan! fint av hojmark!

JAG VILL TILLBAKA!


2009-01-09 @ 17:09:40 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Aaaw vår älskade Erik! :)


2009-01-09 @ 17:19:38
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen