cellprov är bra .

det året man fyller 23 blir man automatiskt kallad för cellprov och även jag blev detta. imorgon klockan 8.15 ska jag vara där, en tid jag inte kan. ringer man det nummert som följde med kallelsen kommer man inte fram- söker man på adressen där det ska vara kommer man till centrum för sexuell hälsa som INTE säger sig ha hand om detta. jag blir yr! så nu kan jag inte avboka tiden- men den kommer ej debiteras står det på lappen men jag vill ju ha en ny tid. har iaf snackat med tjejerna från malmö i fotbollslaget o fått lite tips var de går så får ringa runt lite ...

fick precis ett sms att min snutt kommer hit! det är så mysigt när man bor själv och få ett sånt sms av den som älskar mest ;-)


längtar tillbaka till underbara cypern .
alla dessa underbara vår/sommarkläder gör mig galen- vill ha värme NU =0)


2009-01-20 @ 22:19:18 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Oh! Vill också ha sommar och sol. Massa med värme och sköna solstrålar! :) läääängtar

Natti gummz, får ses snart igen tycker jag!!

Puss puss


2009-01-20 @ 23:08:48
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Ola

Det året man fyller 23?! Om du blev kallad detta året så måste det ju vara när du fyller 24?! Eller hur gamla är vi egentligen, för jag har ingen koll =)


2009-01-22 @ 08:08:10

Postat av: Anonym

Har varit på sånt redan en gång!

Det är inte så skönt att göra men skönt när man får resultatet att inget är fel!

Hoppas Goll inte frös ihkäl på träningen :-P!

Puss trolli


2009-01-22 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen