arne barne potatismos

hej godmorgon hallå!
bion igår var GREAT! vi såg yesman på översta raden i de underbart mysiga sofforna! det märktes att vi inte är nykära när a utbrast "så här trånga var de inte förra gången vi var här" *skratt*. underbart mysigt hade vi iaf! när vi kommer ut är det snöööökaos *yeeees* och idag när jag vaknar är det inte ens blött på marken *nooooo* . jag gillar snö och vill ha det! vad är problemet sverige? fix it!

nu sitter jag o äter yoghurt med psylliumfrön- goooottt o bra för magen! sista lediga dagen ska ägnas på stan- först klippning sedan till att gå igenom områden med rea som jag ännu inte hunnit med! ska försöka köpa ett ps2 spel på rea med till mig o gollan- vi klarade ju fantastic 4 innan jul!

före/efter bilder kommer senare ...

ha det bra idag!


muuums vad härlig bild *haha*


2009-01-07 @ 10:42:02 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hoppas du blir fin i håret hos frisören hihi. Väntar otåligt på före/efter-bilder! :)


2009-01-07 @ 14:26:08
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen