måns & tigern .




söndag och minnet av mig skrika fredag fredag fredag i fredags känns rysligt nära . men så är det alltid- när man har kul på helgen så går den alltid så fort- varför kan det inte vara att när man har tråkigt går tiden fort ? man vill ju tiden ska gå sakta, man har ju nästan aldrig tråkigt länge o vill att dagen SKA springa iväg . jag tycker ju äldre man blir- ju mer njuter man av dagarna . kanske inte då man har en dålig dag visserligen :)

igår var en mys dag- lite sliten efter fredagens bravader . malin fattade galoppen och hon och hennes jeppe bjöd hem till mys-dagen efter- kväll . jäääääätttegod köttfärspaj, hembakta bullar & sallad . jätte gott o trevligt . malin o jeppes hem har verkligen mys - faktor . man känner sig så hemma där och allt är så fint . så kan man hoppas man får det en dag *wiii* . efter middagen såg vi melodifestivalen . hm, jag hade ingen favvo faktiskt . emd var balla o molly var sötast . jag koncentrerade mig på alla godsaker alla hade med-kladdkaka-kanelbullar-godis-läsk ! var sååå mätt när vi åkte därifrån i det mysiga snövädret =) körde i 70 hem hela vägen så det tog sin tid men hade min kära bredvid mig så gjorde inte så mycket.

TACK JEPPE OCH MALIN FÖR EN UNDERBART MYSIG KVÄLL IGÅR!


tiger och måns
- malin och jeppes söner .
tyvärr den enda bilden på tiger för kvällen
då han kände för en lördagkväll på tu man hand .

malin klipper gollan o jeppe städar undan hårresterna =)


kvällens höjdpunkt- måns !

jag o en väldigt söt måns !
jag föll direkt för hans charm !

lill-måns välkomnade oss när vi kom in genom dörren .

gathering in the beautiful kitchen




måns kan hoppa HöGT !

bara man får hoppa efter mammas gummiband .

wii nu har jag det nästan !

måns är en perfekt mise
leksen , social o söööööt !

alla pojkar utom tigern som behövde sova efter helgens bravader .

trötta efter allt bus .

fler bilder finns här





2009-02-22 @ 11:07:52 Länk ett liv var det ja Kommentarer (5) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Tack själv för i går gumman, och dina kanelbullar var mumsiga!!=)

ha ha, jag det ser verkligen ut som han klättrade på väggen!!

Måns blev jätte glad när du skrivt så fint om honom och lagt ut en massa bilder på, han tackar också för i går. Han hoppas att det inte dröjer för länge tills ni komma tillbaka så att han kan få leka med er igen!!!=)

puss puss


2009-02-22 @ 11:27:06
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Malin

Just det, har du kollat upp vilken färg du hade på löshåret, jag köper det gärna av dig om du inte vill ha kvar det!!=)

Pussss


2009-02-22 @ 11:28:13
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Naaw vad du är söt! Jag är glad att DU tillhör MIN vardag!!! :D Ja jag är nästan säker på att du vann över Frida 2 gånger!!!!!


2009-02-22 @ 11:53:17
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Malin

Okej, snällt av du att kolla upp det. Jag har 613 och du hade 613 med slingor i, så det är inte helt omöjligt att den passar, ja vi får helt enkelt prova nästa gång vi ses!!=)

puss & kram


2009-02-22 @ 11:55:42
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Malin

Va kul att du la ut så många filmer på söta Måns!!=)

Puss


2009-02-22 @ 18:28:21
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen