kokoooo

så ja nu är mitt bloggförbud hävt =0) och även andrés spel-surfande! det var tur vi hade förbud för detta igår för det blev en så mysig dag- annars kan vi lätt bli sittande framför våra laptops ngn timme ! vi började dagen ute på burlöv center- med handlandet- sedan ställde vi bilen i arlöv o tog en lååång promenad bland husen . det var ju underbart väder . sedan åkte vi hem o gosade i tv soffan innan vi började laga baconlindad fläskfilé i örter,  ris och senapssås! muuuuuuums säger jag! så frukansvärt gott... och lätt ! andré o jag var helnöjda med vad vi åstadkommit- medan vi lagade maten hade vi melodifetivalen igång- måns var helt klart bäst o amys låt gillade jag även om det var lite 14is pop över den men när ska detta konstiga röstande försvinna? kan nog bli lite drygt när vi ska se det live kan jag tänka mig ... andré är ingen melodifestivalfantast men var riiiiktigt inne i det o blev upprörd för att "oh laura - release me ni vet" inte fick ta sina älskvärda höga toner =)

idag är det visning- har nästan helt bestämt mig att det inte blir den hur fin den är- området är inte så himla mysigt faktiskt- lite synd men jag o mammsen ska kolla på den efter en fika på mobilia ! sen blir det hem till andré as usual på söndagar !

imorgon står service av bilen samt tandläkaren på tapeten . hör o häpna- tandhygienist-studerande har fått ett hål (!!!!!) =0)

lite bilder från gårdagen , haha- vissa är ruskigt lika dessa:






















TÄVLING!

vems uppläggning vinner?


alt 1?

eller alt 2?


2009-02-15 @ 11:47:50 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

ha ha, ja bilderna var faktiskt lika våra!!=)



Hmmm, jag skulle nog helst vilja äta alt 2!!

Puss på nosen


2009-02-15 @ 13:43:25
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen