aj aj kapten !

oooh jag har precis kommit på vad denna dagen ska bestå av =0)

var lite rastlös innan och ville hitta på ngt ikväll men det ser mörkt ut- alla var upptagna (utom friday som kunde tider jag inte kunde) så fick en snille-mysig-blixt!

jag ska BAKA! och ikväll ska jag se PATRIK 1,5 . det blir väl en mysig hemma dag! så får min kropp vila lite också men nu är frågan vad jag ska baka . andrés mamma ska ha kak-kalas på söndag så funderar på att ta med mig ngt då ... får nog checka leila bakar hemsidan tror jag . där hittar man alltid ngt !

tvätten börjar sakta men säkert bli ren där nere- tur jag bor på 1a våningen annars hade jag inte orkat allt detta spring.

sigge har fått det rent med- grundligt rent . lyfte tom ut honom medan jag tvättade hans hus och hans bil . skönt att få sånt här fixat i och med att jag inte hinner sådant då jag är på praktik .


stackars lilla apa i bur :(

sned bild men ni ser min sötnos sigge väl ?
han är lika gammal som jag haft min lägenhet !

rent . weeiiiii !

anser inte att jag hinner diska under praktik dagarna :)

så det fick jag göra idag !


2009-02-26 @ 15:00:20 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Fatta hur avundsjuk jag e på dej som ska gå på kak kalas!! Kan inte tänka mej nåt bättre sätt att spendera en söndag. Varför


2009-02-26 @ 16:40:12

Postat av: Lina B

Oj, det hände visst nåt så inlägget skickades innan jag va färdig. Det jag ville säga var att varför blir aldrig jag bjuden på kakkalas?? E det nån som skulle uppskatta det så är det ju jag....;)


2009-02-26 @ 16:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen