jag har köpt xbox .

lön , studiebidrag och shopping =)
sandrix och jag möttes på nova innan hennes jubb
farligt farligt
jag kom över en hel del vackra ting
se och njut !


game har erbjudande om att man får byta ps2 slim mot detta xbox .
andré sa det inte var ngt snack så bytt är bytt nu!
0kr fick jag betala iaf!
GOLLAN: nytt fantastic 4 att klara av =)
ska inhandla LIPS (typ som singstar) för framtida förfester oxå :D
älskling (och liza) installerar mitt nya xbox utan att jag bett om det *smile*
- jag undrar vem som är mest exalterad ?
dagens bästa köp: underbara klänning från topshop !
love love love . på ngt sätt .
hur snygga är inte de här?
perfekt på en middag i thailand ;-)
(från skopunkten)
2 linnen från vero moda
- ska dock bara behålla det ena
men vilket ?
partyväska från bianco med lång axelrem a´ la 80-tal
men den var fin alltså =)

min dag har sett ut så här:

  • 8.43 uppstigning .
  • 8.45-9.00 dusch och diverse .
  • 9.00-10.05 gjorde mig klar .
  • 10.05-11.00 körde till jägersoro och köpte skor på skopunkten .
  • 11.15-13.00 grupparbete angående en lektion vi ska hålla för blivande sjukskötorskor på måndag .
  • 13.30-16.00 shopping på nova med sandray .
  • 16.00-17.00 shopping på egen hand på nova .
  • 17.00-19.00 hämtade älsko och handlade xbox + killzone 2 till honom .
  • 19.00 lämnade 3 ljudböcker till jessika som jag bränt åt henne .
  • 19.15 middag hos familjen hilvardén .





2009-02-27 @ 21:16:25 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Åååh vilken fiiiin klänning!!! :D Lovely! Ja, nu får du minsann inhandla Lips snarast hihi. Puss puss


2009-02-27 @ 22:15:47
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Ahaaa, ja den är jättefin! :) Jodå det gick bra! Ha det nu så kul ikväll!!! Puss puss


2009-02-28 @ 08:56:59
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen