bondelid .

hej hej hej hej ikväll =) har ni lika mysigt som jag? precis avnjutit en härlig middag hos andrés föräldrar- kålpudding, sås och potatis . 2a gången i mitt liv jag äter det- alla ni som känner mig ordentligt i matväg (linda, gollan, malin o lina b) kan slänga era fördomar i väggen =) I LOVE KÅLPUDDING =) de ni, de trodde ni inte va? jag ska nog ta mig o göra lite själv !

lägenheten var som jag trodde- helt underbar ! fräsch o modern och en underbar uteplats men en snedväg förstörde ALLT- 54 kvadrat kan kännas mycket och lagom men i o med den väggen- den enda vägg som fanns där man kunde ha en tv- så förstördes allt . dock gillar jag ej området- inget mysigt alls och de var rätt mycket tomma ytor som planeras bebyggas 2011 först- där fanns enbart en massa klotter nu så jag tackade snällt nej till lägenheten . jag kommer absolut inte flytta till ett sämre område- älskar sorgenfri- känner mig väldigt trygg här! efter visningen åkte mammsen o jag till mobilia-fikade o shoppade. mamma o jag handlade 2 likadana tischor:


299kr från mq .




kolla min tantväska! =)
vet inte varför jag gillar den faktiskt .
men ser den tillsammans med jeans, vit tisha (hatar ni de ordet haha?) och ballerina skor!
den är iaf från ... dam da dam : ASOS!


2009-02-15 @ 21:03:09 Länk ett liv var det ja Kommentarer (6) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Jaaa jag hatar ordet tisha haha!! :P


2009-02-16 @ 11:18:40
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Anonym

Och förresten så är tishan sjukt snygg!! :P


2009-02-16 @ 18:55:34

Postat av: Sandrix

Kommentaren ovan är från mig. Vet inte vad som hände haha


2009-02-16 @ 18:56:08
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Anonym

Jag e helt impad av dej som nu äter kålpudding!! Du förstår att detta betyder att du börjar bli gammal nu va Lina P haha! Nu kanske man kan få se dej äta nåt annat än falukorv i fortsättningen:)


2009-02-16 @ 20:18:35

Postat av: Lina B

Jag e helt impad av dej som nu äter kålpudding!! Du förstår att detta betyder att du börjar bli gammal nu va Lina P haha! Nu kanske man kan få se dej äta nåt annat än falukorv i fortsättningen:)


2009-02-16 @ 20:19:44

Postat av: Goooooooooooolleeeeeeeee

Jag hatar ordet TISHA...hehe

Men ÄLSKAR väskan...guuuuuuud så fin :-)!

Puss min älsko


2009-02-16 @ 21:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen