blåsa i munnen .

"en kompis frågar dig om han/hon ska göra slut med sin respektive pga av riktigt dåligt förhållande- säger du ja och de gör slut- kommer det alltid vara ditt fel att de gjorde slut och gör de inte slut trots ditt ja-tyckande kommer killen/tjejen alltid veta att du vill att deras förhållande ska vara slut"

*suck* så sant som det låter ju! jag såg citatet nyss från sex and the city! samantha är så stabil ibland!

jag är en mys-människa ända ut i fingerspetsarna. allt ska vara MYS och jag trivs! idag kom jag på en sak jag tycker är mysig- kanske det mysigaste jag vet...nästan! att promenera genom stan (där affärerna ligger) efter jag hoppat av tåget från kristianstad då mörket faller och affärerna fortfarande är öppna. folk stressar hemåt till sina hem, ngn snubblar på en kullersten och musik hörs från ngn gatumusiker. där går jag i min varma jacka o bara myser! lite julkänslor men ändå inte! man går in i affärerna o drar lite, småsnackar med en expedit och går sedan ut igen! tar upp min mobil och ringer några samtal till vännerna och bara njuuuuuter! hur ska jag kunna flytta till "landet"? men det är många år kvar tills jag ska flytta till hus så lär hinna ångra mig både 1 och 2 gånger!

ikväll tänkte jag städa- tog ledigt fån fotbollen i brist på energi- och bara ta det lugnt! imorgonkväll åker jag o A till pappa o Elisabeth i Svarte för bad o middag! jag har inte träffat dem sedan julafton (de har varit i thailand) så det ska verkligen blir mysigt!


jag har bitit mig i läppen så en blåsa uppstått- den råkar jag bita på hela tiden nu *aaaaaj*


2009-02-03 @ 20:00:20 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Gollan

Du e sååååå het med den läppen golliiii :-)

Nu har jag skrivit ut arbete till skolan hos mamma å pappa och blivit lite uppassad så här i sjukdomstider :-(!

Förstår att Ola håller sig borta...vem vill ha den här sjukan?!

Duuuu vi ses på lördag!

Saknar min goll & alla goll-galna upptåg!

Love you sugar!

Pussissss


2009-02-03 @ 20:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen