time to move ? + update

jag har de senaste månaderna varit så sugen på att flytta till lite större och nu har jag hittat en jag ska kolla på på söndag sen får vi se - den ligger precis vid vägen ... en bild säger mkt, men verkligeheten säger mer . här är den iaf:


kök

vardagsrum o kök

varje lägenhet har sin egna tvättmaskin o torktumlare
- finns även plats i badrummen för att ha en där .

varje lägenhet har varsin parkering i huset mot avgift

nybyggt

den lägenhet jag är intresserad av ligger på våning 1 så man har en liten altan med utgång mot detta öppna "torg"!


2009-02-12 @ 14:30:12 Länk ett liv var det ja Kommentarer (6) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B(äst)

Oj vilken tjusig lägenhet,den hade jag velat ha om jag nu mot all förmodan skulle flytta till Malmö!!


2009-02-12 @ 16:40:03

Postat av: Anonym

Nice!!!, Fin blogg, ää hur gör du din egna design? :S


2009-02-12 @ 17:03:11
URL: http://batoulspyssel.blogg.se/

Postat av: Buffie

Herre gud va fin lägenhet! Känns det bra när du e där ska du slå till direkt....(buffies word) haha




2009-02-12 @ 18:47:48
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Elli

Inte visste jag att du ville flytta, trodde du var så nöjd med din lägenhet men oj så fint det var!


2009-02-12 @ 20:12:34

Postat av: Malin

shit va fint det ser ut, stort och frächt!! Då får jag hålla tummarna för att det går bra på visningen!!



Ses i morgon sötis!!=)

Puss


2009-02-12 @ 20:45:29
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Goooooooooooolleeeeeeeee

Men min goll...vad fin den är :-)!

Finns nästan plats för ett indiskt rum...mouhahaha

Undra när vi får det...man vet aldrig!

Ditt halsband e klart nu :-)..sååå fint!

Ser ungefär ut som mitt...

Pusse


2009-02-12 @ 21:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen