korv mit stroganoff .

nu har jag lagat lunch efter pluggandet . skulle komma en hantverkare kl. 14.00 HALLÅÅ VAR ÄR DU ? *suck* . blev iaf korvstroganoff o en sallad idag- kylen var ganska tom! meeen muuuuums! nu ska jag slappa resten av dagen förutom en joggingtur ikväll! efter det ska jag ha spa-kväll! det är så underbart! hörs då ...


kycklingkorv .

lök och morötter blandas i .

champinjoner är ett måste .

laktosfri matlagningsgrädde som är gjord av havre
- bra o nyttigt alternativ

tomatpuré- ekologisk såklart .

ketchup är en smakhöjare- ekologisk känns bäst !

hade en överbliven o ensam tomat i kylen som fick åka ner .

pepparmix sätter den rätta smaken .
INGET SALT (!!!!)
- vi får i oss för mkt redan som det är så .

MJÖLK är såååå gott!


2009-02-09 @ 16:04:29 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Åååh korv stroganoff låter gott, det får jag nog äta någon dag hihi. Näää din blogg är inte centrerad... men den är flyttad lite mer mot mitten än innan! Så mysigt det ska bli i morgon gumman! puss puss


2009-02-09 @ 17:34:56
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Anonym

Jodå jag ser menyn! :D


2009-02-09 @ 17:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen