gollen has a b-day today .

i natt firades gollish med paket o sång- skönsång och korrekt hurrande! hela 23 år gammal blir hon! lika gammal som jag :-D
GRATTIS gollen 23 år!

gårdagen spenderades efter mkt klydd med bussen hemma hos bagaren o hans söta familj- ellan, milli (dillen) och nya tillskottet My på 13 veckor! me love kattungar!

vi åt massa kolhydrater, såg melodifestivalen o snackade en maaaaassa gojja! när vi skulle hem var det snöstorm! mysfaktor! tyvärr lade det sig inte! jag hämtade A på en fest i natt och när vi kom hem fixade jag med min blogg (får ej rätt på bakgrunden riktigt- för mkt vitt runt omkring...hm) och andré gick ut o gick med lisa i den svarta natten *haha* .

idag har vi varit på ikeeeeeeeeaaa o ätit köööötttebullar bland ca 1000 andra svenskar! nu är vi som vanligt hemma hos a och blir bortskämda! lina ska testa kålpudding ikväll *skraj* även tittat på tapeter idag med älsklingen som utbrister "jag vill ha en egen lägenhet" JAAAAAA ÄLSKLING DET VILL DU! =0) jag längtar tills han har sin egna- kommer bli mys! fast kommer nog hänga hos hans föräldrar lika mkt ändå- de är nämligen mer än TOPPEN! så otroligt lätta människor! vi 3 umgicks en hel del i somras när de var i NY samtidigt som jag- kom dem väldigt nära då!

nu ska jag ladda hem en film till mig o snutt!


bagaren gjorde degen o ellan bakade ut dem!
jag åt 4 st
så ja nu var det sagt!

sandrix bakade en god kaka åt sällskapet i fredags
då blev jag avis :-D
titta vad vi fick av henne igår (!!!)
SUPERGODA!

milli (dillen) a.k.a storasyster

så bra ni blev mina vänner

ellan o födelsegrisen

bagaren tries to look cool .

MY sötnosen

dillen

My tar sig friheter ...

I´m in heaven

dillen handlar på asos.com

lilla my

imorgon ska jag ha eget arbete med linda här i malmö- skönt att slippa pendla! sedan kommer hantverkare IGEN o fortsätter ...


2009-02-08 @ 18:00:07 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen