Congratualtions André

Idag fyller han med stor H år - min plutt blir hela 22 år :-D sjöng för honom i natt och i morse fick han öppna ETT paket av 4 och frukost med bullar o choklad!

snart ska vi hem till honom och fira med hans släkt! mysigt! imorgon väntar skolan- helgen går så fort då man jobbar! igår efter jobb igår åkte jag hem till sandrix. jag, sandrix o emelie hade tjejmys hela kvällen! otroligt skönt!

trevlig sonntag!





2009-02-01 @ 14:17:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Åååååh så mysigt det ser ut! :) Ah okej, ja men då är det ju ett tag tills dess! Det gick bra idag, Daniel var och handlade av mig haha. Hoppas ni har en bra dag med Andrés släkt! Puss puss (tack för igår my friend!)


2009-02-01 @ 15:09:49
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Malin

Va mysigt det ser ut!!=) Du får hälsa GRATTIS från mig och Jeppe!!

Hoppas ni får en trevlig dag!!=)

Puss


2009-02-01 @ 15:53:03
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen