6 coments

vad härligt att komma hem efter ett svettigt fotbollspass och se att jag har 6 nya kommentarer (rekord!)- antar att lägenheten satte sprätt på er =) för att förtydliga lite för er läsare: nej jag är inte onöjd med min nuvarande lägenhet men är nyfiken på andra lägenheter nu när priserna är så bra och 2. bara för jag går på denna visningen är det inte säkert jag får/tar den. det är först till kvarn som gäller o jag brukar alltid vara så mesig när det gäller sånt- låter andra gå före o så! + lägenheten är alldeles för dyr och jag har absolut inga pengar i dagsläget (måste 1 sälja denna först 2 låna mer pengar) så ja =)


detta fina har min golli gjort =)
ngn som är sugen på att beställa?
Fr 120kr kostar det!

gick precis in på min resultat sida på skolans hemsida (linda, har mailat dig på FC om detta) och såg till min glada överraskning att en tenta jag gjort om 4 ggr nu är GODKÄND. sådan härlig känsla !

vill ni veta hela storyn? den tentan hade vi först i 1an- mikrobiologi (handlade om virus, könssjukdomar o absolut inga tänder eller munhålor alls) och mer än hälften av klassen blev underkända inkl jag . det visade sig att vissa i klassen skrivit av boken och de fick VG och G. jag skrev av boken till viss del men gjorde mestadels om texten, den texten jag förstod. UNDERKÄNT 1a gången. vi som fick U fick komplettera tentan med ca 43 (!!!) nya följdfrågor. jag klagade på henne o tyckte detta var orättvist- jag vägrade att svara på vissa oväsentliga frågor som mina klasskompisar som fått G inte hade svarat på- vilket resulterade till att hon gav mig U en gång till. sommaren 2008 gjorde jag om den en 3e gång (olika frågor varje gång)- dagen innan jag åkte till USA lämnade jag in en väldigt välskriven hemtentamina- inte skrivit av boken alls- trots att personer i klassen som nu äntligen blivit godkända berättade för mig att jag måste skriva av boken för att få G- så funkade läraren. nej nej det skulle inte lina göra utan skrev om och hittade annan lika sann fakta i andra böcker- bara för att briljera men tror i jag får godkänt? nej då, underkänt igen! jag förstod ingenting och fick ansöka om dispans för att få fortsätta utbildningen pga en skit-kurs som mikrobiologi. 15/1-09 lämnade jag in tentan för 4e gången. Jag la inte ner alls mkt tid utan skrev av boken rakt upp och ned- klasskompisarna skrek nu detta! jag har varit så nervös för att hon nu, tantan, skulle underkänna mig pga fusk men nej nej nej G får jag. är inte detta sjukt? önskar jag hade ork att skriva till aftonbladet ... suck ! åker tåg med lärarinnan varje dag med- hon retar gallfeber på mig varenda gång också med sin skrika fjortisröst o fjortiskläder! hon är ca +30 men är en wannabe 14 eller ngt *suck* klasskompisar har varit inne hos henne o klagat på hennes sätt att sätta betyg och hon typ säger "skriver ni det som står i boken får ni G" hon förnekar alltså inte att hon uppmanar oss till att skriva av boken.

nåja nog om det! imorgon ska jag o min lediga hälft (sandrix) gå i stan (malmö)- vi ska shoppa finfina vårkläder och på kvällen är jag hembjuden för grillning hos henne o se let´s dance! ska bli skönt med en lugn helg med de närmsta! min bloggvän kommer oxå =0) men först kl 9.00 imorgon ska jag simma laps på kockums! bra start på dagen!

sussa gott- det ska jag!


ses imorgon .


2009-02-13 @ 00:22:06 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Jodå gummam....vi är fortfarande vänner. =) Tack för att du övertalade mig! ler



Puss puss


2009-02-13 @ 10:56:38
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Naken Janne

äre en snopp eller


2009-02-18 @ 09:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen