måndag och 3 dagar kvar .

jag säger som paprikan, jullov för bloggen! det har visserligen sina orsaker som te x tidsbrist!! igår hos mamma var det sista eventet och nu är det rätt skönt att bara göra vad som faller en in!

igårkväll var jag och A hos hans föräldrar och åt och spelade höjdar-spelet bezzerwizzer som var sååååååå kul! rekommenderas varmt. det är extra roligt att spela det med "en äldre generation" då de är faktiskt kan de där besvärliga frågorna! jag längtar redan till nästa gång vi ska spela och det hoppas jag blir på onsdag!

idag har jag och A gått på stan hela dagen och sen tvättade jag medan A lagade goood mat till oss !

nu ska jag chatta vidare med jeppson som är high tech med facebook-chatt!


2009-12-28 @ 22:27:49 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: jeppe

man lever ju i nuet....


2009-12-28 @ 22:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen