mantra eller manta .

igår var en super-bra dag som började kl 11 då vi tog taxi tillsammans med familjen (rolf,ann och sofie) till mantra där ätandet började och OJ vad vi åt- jag åt mest efterrätt, haha =)

sedan visade de oss en massa finfin shopping (3 varuhus!!) . Vi är väldigt tacksamma för att ha lärt känna den här nere- annars kan det vara svårt att hitta guldgruvorna till fin shopping ;-) När vi kom efter cirka 8h konstaterade både jag och André vilken toppendag vi haft med väldigt trevligt sällskap! tyvärr ska de hem nu på tisdag men men nu har vi iaf lite kött på benen att ta oss runt mer själva! bilder följer:


Lina B: bilderna i efterrättsrummet är enbart till dig.
-"André, André ta bilder här inne på mig som jag kan visa Lina B!!"
Du skulle varit med, då hade vi kunnat stanna där hela dagen :)
Jag åt ju mycket men jag hade ju kunnat äta mer men hur hade det sett ut *skratt*
:)





2009-08-10 @ 05:52:21 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Jag kommer NUUUUUU!!!!! Ge mej!!!!!!!


2009-08-10 @ 22:55:22

Postat av: Lina

Kom då och kom med Alma sötnosen!!!!


2009-08-11 @ 16:11:00
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen