en dag i barnens tecken .

igår var jag nanny åt min brors dotter, elva och åt hennes lilla kusin, willy . det var jätte mysigt men oj vad trött jag var sen då jag skulle köra hem- passade dem nämligen i svarte hemma hos pappa. men finare kids finns inte- de var jätte snälla hela tiden. och så fick jag träffa en BEBIS- lilla willys lillasyster Tuva-Li- sov och åt var vad hon gjorde men söt som socker!

på kvällen hann jag inte träna så packade upp min resväska och började packa in saker i mina köksskåp..tog väldigt lång tid och mkt skräp slängdes..lägenheten ser fortfarande ut som ett bombnedslag men det får jag ta tag i då de är klara i köket och kan sätta in alla möbler.

bilder o videos från gårddagen ..







elva snackar på som bara den nu förtiden
willy lyssnar och lyssnar..
jag undrar om elva är en särskilt bra förevild för honom i just detta avseendet? :)





2009-08-19 @ 10:21:48 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen