torsdag o snart helg .

hej hopp

igår var en härlig dag- A ville till festivalen under dagen så jag slopade min tvätttid och vi gick och gick där hela dagen . vi hann med att åka pariserhjuet i folkets park, sitta på lilla torg med en iskall läsk och titta på männiksorna som gick förbi cafét och spela mini-golf (det blev lika!!)







på kvällen kom A:s kompisar in till oss och vi såg nrj in the park o drack öl/cider . väääldans trevligt. okej jobbiga 14 åringarna njöt vi inte av *suck* men vad ska man säga? man har ju själv varit i den åldern, tycker bara de är lite väl störiga nu för tiden (eller så har jag blviit gammal?)



idag har jag bara myst med min pojkvän, gjort diverse ärenden tillsammans och jag har precis kommit hem efter att ha storhandlat på citygross (schyy, säg inget till min pappa!) ! där var helt tomt efter semestern så nu är det FULLT MED NYTTIG MAT!

om 30 min ska jag hämta jossan och johanna och åka och träna fotboll! det var ca 3 veckor sedan jag rörde en boll nu så ska vli riktigt skoj att träffa alla tjejerna igen!


2009-08-20 @ 17:49:54 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

He he, naw, hon är så gullig lilla frida!!=) Vi blir 14st. Bagaren och Elli kunde inte, men annars kommer alla andra!!=)

Ja, nu mår jag bra, har vatt igång och städat här hemma i dag så då betyder det ju att jag är frisk, hihi!!=)

pusssss


2009-08-20 @ 18:14:56
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Wiiie imorgon ses vi!!! ÄNTLIGEN!!! :D


2009-08-20 @ 20:36:02
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen