söndag och 1 vecka kvar .

igårkväll:

efter det åkte vi till marknaden igen:



dkny- klocka till min mamma :) kostade 75 kronor och är en riktigt fin kopia faktiskt. syns dock inte så bra på bilden!
totallt shoppade jag för 370kronor igår!

bilder från i fredags:



nu ska vi snart ta taxi till mantra och äta vår buffé tillsammans med rolf, ann och sofie!
jag ska ta mkt bilder :)
ha en bra dag, nu sover ni alla- klockan är bara 5.43 i sverige!





2009-08-09 @ 05:45:01 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Åh vad underbart ni verkar ha det,själv e jag oxå på semester dock inte riktigt lika långt borta! Idag e vi i Borås hos Jonas bror vid en mysig sjö och i kväll kör vi vidare till Götet =)


2009-08-09 @ 08:15:25

Postat av: Mia

Jaaadå, ingen fara hun! :)

Jag har ändå inget o göra på lör så klart jag ställer upp för dig då :):)

Jag blir så avis på er.. Jag vill också SHOPPA :D Verkar vara helt underbart där!

Puss puss


2009-08-09 @ 10:10:00
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: malin

Jag förstår att ni kan tänka er att vara där längre, Thailand är super fint, och det finns så mycket man kan se!! Men det är ju bra att ni har kräftskivan att se fram emot, tiden går snabbt!!=)

Shoppat för 370:- på en dag, det är som att shoppa en sak i sverige. Har ni plats i resväskorna att få hem allt, eller tänker ni köpa fler väskor?

puss


2009-08-09 @ 10:15:35
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen