skyddsängel .

idag när jag lunchade med frida överraskade hon mig med ett halsband ! och det bästa är att jag velat ha detta hela sommaren, sedan jag såg hennes lilla ängel! och idag hade hon ett till mig! tack gumman, det var alldeles för mkt men sååå uppskattat! visst är det kul då man blir överraskad på just detta sättet- man har sagt snabbt att man gillar ngt, sedan säger man inget mer om det och vips har man det i sin hand!

jag älskar min lilla skyddsängel!!
tack gumman!!


2009-08-24 @ 22:26:05 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

va gulligt av henne!!=)

Ja, det hade vatt härligt att bo ett helt gäng i en stuga!! Ååå, det är så mysigt med skidresa!!=)

Ni är så söta, ni behöver inte vara oroliga!=)

puss


2009-08-24 @ 22:54:34
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen