skor o klänning .

för er som var nyfikna på min outfit i lördags kommer den här nedan.
skor och klänning från thailand !
behöver jag ens säga vad det kostade?
:-)

ps andré har valt skorna, jag hade absolut inget att säga till om och jag är riktigt glad för det för jag älskar dem nu!
klänningen hämtade jag inspiration från sophie som köpt en likadan fast vit med vinröd rosett!


skorna är rätt höga men passade perfekt för en "hemma-fest" i lördags.
när vi gick ut och dansa tog jag ett par andra!
att gå utpå klubben med öppen tå är riskabelt- det var så jag bröt min tå för 2 år sedan! :)



blixten visar materialet !


2009-08-24 @ 23:19:32 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen