planerad o välbalanserad.

oj vad elak jag är och suddar ut bilden så här!
hihi !
håller iaf på och prövar lite nya kläder och skor ikväll!
ska på en kräftskiva med många av mina bästa kompisar nu på lördag och vill ha outfiten klar innan lördag kväll!
jag är en sista minuten - människa men vill absolut inte vara det! vill vara en balanserad och planerad människa!
det är mitt nyårslöfte varje år men det går alltid sådär.
men nu så, nu är jag på hugget!

dresscode- ngt rött!
japp, vi är lätt på!
andrés outfit är klar redan, hihi!


2009-08-24 @ 23:53:19 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Oj oj oj, du imponerar Lina, duktigt av dig!!

Eftersom du har vatt så duktig och tagit tag i att välja outfit så har jag också provat kläder i dag, men jag har inte bestämt vilken jag ska ha än.

Hi hi, kul att andreé redan har valt!!=)

pusssss


2009-08-25 @ 22:00:57
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen