nonsens.

varit pigg sedan 5, hatar jetlag ibland. sova är ju det bästa som finns och när man inte kan det blir jag frustrerad. iaf, så kom målaren kl 8 för att titta på arbetet så då bestämde jag mig för att gå upp och nu 8.22 är jag supertrött :-( meeeen kan inte gå och lägga mig, ska ju vara barnvakt alldeles strax och måste ta tåget om 1 timme.

men men lika bra att vänja sig med sverige tiden direkt, ikväll kommer jag väl somna pladask och förhoppningsvis kunna sova ut lite längre än till 5 imorgon.

förresten blev jag lagom glad då målaren sa att han kommer behöva "småspringa" in och ut i lägenheten några dagar nu så vi kan ej bestämma ngn tid då han ska dyka upp tyckte han. gissa om jag blev glad? NOT! det betyder att jag kommer sova jätte dåligt, ovetandes om han kommer väcka mig eller om jag får sovmorgon. heeeela sommarlovet har jag haft hantverkare eller avfuktaren som gjort oljud här hemma, verkligen skittråkigt har det varit och nu mina sista 2 veckor ska de hålla på med allt efterarbete och mera spring kommer här vara. tröttsamt tröttsamt...hoppas hoppas jag inte kommer få ha mer sådant här klydd i framtiden!




2009-08-18 @ 08:31:40 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Usch vad tråkigt gumman :( Hoppas dom blir klara fort!!


2009-08-18 @ 09:28:33
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: malin

I dag känns det lite bättre, huvudvärken har minskat. Me jag har fortfarande ingen ork i kroppen, vila, vila vila är det enda jag kan göra!!

Hur är det med dig och jetlagen?

puss


2009-08-18 @ 15:00:35
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Mia

Härlig bild gumman :)


2009-08-22 @ 20:24:57
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen