i thailand .

hej hopp alla sötnosar där ute!
jag vet jag skulle blogga tidigare men har probs att få internet att fungera...de andra här i huset får sina datorer att fungera men min vill inte , buhuuu:-(

sitter iaf nu i receptionen med en nätverkssladd .. så får se om det blir någon mer uppdatering- det är ifall datorn vill fungera !

vi har det i alla fall för bra! de behandlar en som en prinsessa här nere !

idag har vi varit på ett stort köpcentrum och storhandlat- vi tog precis vad vi ville och trodde det skulle bli skitdyrt vilket resulterade i att det blev 600 svenska kronor! otroligt billigt här nere!

många i lägenhetshotellet är svenskar så vi får många bra tips på olika ställen att besöka! här är så annorlunda hemma vilket är galet kul! detta är verkligen inte charter!

living da dream alltså ! :-)

saknar inte sverige...ännu =)
(vi ligger 5h före er)
stooor kram! mer uppdatering hoppas jag kommer snart ...


2009-08-04 @ 14:28:40 Länk ett liv var det ja Kommentarer (8) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Gud va kul att höra från dig, roligt med uppdatering på bloggen.!! Shopping, snacka om att jag är avundsjuk, Thailand är underbart!!=)

Hälsa andré!!

Puss


2009-08-04 @ 16:27:59
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Buffie

Hmmm....är inte alls avis! fnys Tänkte på dig i natt när jag jobbade med alla hundarna. Regnade som f-n vilket resulterade i att ALLT blev blött! Usch....så som sagt.....AVIS!!! ler



Hoppas verkligen ni njuter för fullt! Vilket jag tror ni gör men dock..ler

Va rädda om er och hälsa mannen..=)



Puss puss


2009-08-04 @ 16:37:52
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: PADDE

YES! uppdaterat :D går här o väntar ;).. thailand e översoft så njut njuuuuut.. själv börjar man jobb på måndag.ångest ! hälsa AAAAAA


2009-08-04 @ 16:56:02

Postat av: Sandrix

Åååh vad härligt! Jag vill också shoppa en massa BILLIGT!! :P Hoppas du får datorn att fungera! Puss åp dig gummsi. miss you


2009-08-04 @ 20:29:29
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: fridayyyyyy

saknar dig/er här hemma! puss<3


2009-08-05 @ 18:08:58

Postat av: Gollan

Puss på världens bästa Gollie!

Hoppas ni har det toppenbra och att ni njuter riktigt ordentligt :-)!

Miss you sugar!

Puss

PS Hälsa A :-) från både mig å Ola


2009-08-05 @ 18:12:38

Postat av: Daniel

Jag saknar er inte redan...


2009-08-06 @ 06:55:19

Postat av: Sandrix

Men Daniel! Så kan du ju inte säga!!!


2009-08-06 @ 10:28:29
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen