fredagsmys.

idag kom målarna och gjorde det sista i köket (om det inte behövs målas en gång till, det ser vi när det torkat) ! känns så skönt att allting snart är över och all den här kaosen i lägenheten kan försvinna. nej jag överdriver inte, kolla själva:

så här har jag bott i 3 månader- hela sommarlovet .
snacka om att man blir trött på det!
som tur är har jag rest mycket och kunnat vara utomhus en del.
och ja visst hade man kunnat samla ihop det i högar så det sett bättre ut men när det redan är smutsigt så har jag ingen motivation till att te x vika ihop använda kläder. that´s me! det har liksom blivit till en ond cirkel!

så detta startade då skolan slutade i juni och kommer vara klart på måndag då skolan börjar igen!
det måste vara ngt sign med detta !

medan målarna var här gick jag och A ut på stan, handlade rött nagellack o 2 läppglans på åhlens! sedan satte vi oss och fikade på ett café på lilla torg medan regnet smattrade utanför, mysigt !


nu ska jag snart hem till kära A familjen och äta fredagsmiddag. sedan ska jag och A på bio ikväll! vi ska se public enemies . wihoo !


det hade även runnit vatten längs med en vägg i köket som tidigare var målad kaffe-brun- härlig färg men det var alldeles för mörkt i mitt kök som inte har något fönster så jag fick välja en ny färg gratis! jag valde då kaffe latté (sand) och det blev riktigt ljust och fräscht där nu!:


2009-08-28 @ 17:32:20 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Den filmen är riktigt bra :) Bra val, ha en trevlig kväll.

PUSS


2009-08-28 @ 19:49:17
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Joo dom var fina, men hade ju tröttnat, kanske skaffar det sen till vintern igen! ;) Bra att detta också var snyggt hihi. Ses imorgon!!! puss


2009-08-28 @ 22:48:24
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen