dan före dan .

igår åkte vi till en strand som kallas "navybeach"- helt enkelt för att den ligger i ett militärt område . det var en toppendag i solens sken! på kvällen åkte vi in till den stora marknaden i pattaya (som vi varit på innan) och givetvis kom vi hem med fullt med kassar . och jag hittade äntligen en plånbok till gollan som hon önskat sig av mig här nere! plånböckerna är bra här nere men inte alls som på kreta där jag köpte 2, här är de liksom omvända, när man öppnar den så är facken där visitkorten uppochned och det ville jag inte ge henne men igår hittade jag en snygg som jag hoppas golligoll får nytta av! annars handlades detta:

skor
örhängen (fick dem av A!)
ring
kjol
1 film
3 par solglasögon
nyckelring
2 klockor
leggings
tunika
2 3/4 långa mysbrallor (hade redan 1 par)

a handlade:
plånbok
film
2 solglasögon

bilder från gårdagen kommer här:

vi har köpt en del filmer här, de kostar bara 20kr styck :)
vi har sett alla utom en som vi ska se på planet hem!:

NAVYBEACH:

vi på kvällen väntandes på en bathtaxi:
bild på limpan tillägnad sofie och anne:
kram på er!
ps, han mår finfint :)


2009-08-15 @ 06:04:26 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Emelie

Ja, dom matchar verkligen, lika smala båda två!



Hoppas vi får det lika bra på vår thailandssemester som ni ser ut att ha det. Åker den 9e september och längtar verkligen dit ännu mera när jag ser era bilder.


2009-08-15 @ 09:43:31
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Åååh jag vill också shoppa en massa billigt!! Jag jobbar 16-19 tisdag, onsdag, torsdag.. puss på dig my löööv


2009-08-15 @ 10:31:38
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: malin

Oj, oj oj, här har det shoppats!! Va mysig stranden ser ut, hade gärna legat där en dag som denna, då regnet öser ner!!

pusss


2009-08-15 @ 14:23:59
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: fridday

undra vad frida är mest avundsjuk på....? glaaaaajjorna!!! längtar tills mån då jag får träffa dig!! puss


2009-08-15 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen