BÅTEN .

gårddagen började kl 5.30 då mitt alarm skrek. upp och jobbade till 14- gick bra fast så mkt att göra men det är kul, då går tiden fort. bytte om på jobb och for iväg på 3 års kalas- sååå mysigt med elvas kusiner och släktingar och även min egna släkt. solen sken och allas humör var på topp ! vi fick en underbart god fika och det var kul o busa med alla de små söta barmen! (tyvärr saknades lotten o tobbe som njöt sin lördag på cypern! lyx!)
 
stannade där från 14-17, sedan fort hem till malmö och rakt in i duschen. 18.30 befann en partklädd lina i höga klackar i en lokal nära andrés hus där han syrra skulle ha sin 25 års fest. jag dåsade till i bilen hem från 3 års kalaset men blev nu på riktigt partyhumör! god mat serverades och supergott vin ;-) kvällen fortsatte med lekar och dans! vid 01.00 tog vi ungdomar (12st) taxi in till BÅTEN (en klubb nära skeppsbron) och vilken helkväll det blev! alla var på lyret efter festen så mycket dans blev det ! (mer detaljer har jag men det får inte bloggen reda på, det får ni fråga mig om hihi) klubben var rätt liten o trång men vad gjorde det- döhäftgt att festa på en båt. man såg havet utanför fönstert och så lutade båten ibland! det var jätte skoj att dansa med linn och hennes daniel och jag hoppas linn hade en lyckad 25års fest- det är hon värd <3 jag och andré hade iaf jätte skoj- avslutade kvällen. bara vi 2 för en romantsik middag på mc donalds! sedan blev det bussen hem vid 4.00! det var ett lååångt men underbart dygn för mig!!

andrés pappa tog jääätte många bilder med sin systemkamera igår..
jag ska hem där nu och sen kommer det förhoppningsvis ngn bild från igår.
så länge bjuder jag på dessa från min mob:






2009-08-23 @ 13:56:53 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen