ledig imorgon !

heeeeej hopp

hur många har bloggat om vädret idag ? :-) visst har det varit underbart ! jag älskar livet lite extra idag ! tentan gick (nog) galant oxå!

nyhet hos pressbyrån som jag var tvungen att testa !
den får 3,5 arnebollar av 5 .
alltså helt OK .
linda blev missnöjd med sin munk .
Min dag:

* 12-13 solade på mammas balkong i lund efter skolan
* 14.40 var på gyn. koll i lund efter skolan och allt såg galant ut . 
* träffade farmor, farfar & kusinera o fikade . 
* sedan träffade jag min André som slutat skolan så vi åt kebab
* buss 5 till nova och mötte beloved GOLLAN . tog en glass i solskenet .
* sedan begav jag o A oss hem mot mig- planterade in mina nya blommor =) sedan åkte vi på middag hemma hos A . . . kl är 22 och nu blir det snart film; marley and me !

mammas flicka njöt också på balkongen .
så fotogenik !

idag köpte jag en söt klänning till som i veckan fast denna gången en rosa . trivs väldigt bra i den modellen !

sommrig tyckte gollan och jag kan inte annat än hålla med !
hörde ni det ska bli 20 grader nästa helg ?
aj aj aj bara inte vi får en för tidig sommar .
tur thailand väntar .


2009-04-02 @ 22:11:01 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Är också ledig idag :)

Och vilket väder! Huuuur skönt som helst!

Ses vi imorgon hun!

Pusss


2009-04-03 @ 08:04:17
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Mia

hahaha! Sötnos vet jag då inte, men jag fastanade allt på pappret :)

Japp, jag kommer ca 9.20. Ska ju bara jobba 3 timmar så :)

Puss puss o njut nu av det fina vädret :)


2009-04-03 @ 09:59:34
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Buffie

Hahaha....jag ser inte riktigt nöjd ut med munken. Hade den inte varit så torr så hade den nog varit god. =)



Och du fick handlat en klänning ja.....varför blir jag inte förvånad??? skrattar Du e för goo gumman. =)



Puss puss och trevlig helg


2009-04-03 @ 13:49:39
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen