helgen as it have been .

3 dagar sedan jag bloggade . fyyy skäms lina :-D iaf har varit en intensiv men kuuul helg . haft problem med mina ögon så i fredags blev det att vila , lördagen spelade jag seriepremiär (vinst med 5-0) och på kvällen blev det tjejkväll hos frida+ slagt ! idag ikea och besök hos andrés föräldrar . lite bilder från natten nedan =)

timeja, erica och jag
alla tjejer

rätt som det var slogs dörren upp och killarna stormade lägenheten .
det var jääääätttte kul även fast vi skulle ha en tjejkväll =) festen var igång !
dock snodde de vår glass och tog över mariocart !

 

martin o anden shakar loss .

frida och hennes tvilling- jennifer .

det kom folk efter folk ! till sist blev vi 16 personer som skulle till slagt !
kul !

timeja, erica och lilla frida .

martin, fredde, linda o andreas .

hej martin !

MIIIIIIN =)

en toppen rolig kväll . tack alla ni 16 som bidrog till detta !

andré visade mig ett vatten-spel man kunde sätta igång med några knappar innan vi gick hem !

vackert vatten-spel kl 5 på morgonen =)

lilla lisa solar sig i morse .


2009-04-19 @ 22:07:58 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Åh du verkar ju ha haft en jätterolig helg! :) När ska vi träffas LINA!?!?!?! Miss you soooo much! Puss


2009-04-20 @ 09:13:56
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Malin

Härliga festbilder!!=)

Puss


2009-04-20 @ 20:30:44
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen