robinson .

heeej från karlskrona :D
fortfarande toppen här ! idag har vi bara tränat boll på dagen- sedan varit på ett "äventyrsland" på eftermiddagen . mitt lag vann med 14 klarade rum utav 23 ! tränarna kom 2a med 12 rum . det fungerade precis som fångarna på fortet med olika uppdrag- fysiska som psykiska . skitroligt var det- kommer nog ha ont i kroppen imorg så mkt som vi slängt oss !

nu leker vissa+ min tränare (!!!!) mörker-kurragömma i korridoren utanför o jag ska ansluta den andra skaran med att möta sängkudden . frukost kl 8.00 imorgon ! träning efter det-sedan curling ! änu en tävling för vårt lag att ta hem ! vi leder med 36 poäng, 2an har 32 ! de andra ligger lååångt bak =)

jag kommer sakna detta .


förförra årets uppträde .
detta året ska vi ej leda "förkväll" utan vara deltagare i robinson .
jag ska vara en bitch som heter jenny .
de andra deltagarna är:
tjockis-berit
en stum
en blind
en döv
stina den bakterierädde
=)

min tränare som just nu leker .



2009-04-08 @ 00:54:28 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen