lisa helps .

hej hopp !
påsk i all ära meeeeen snälla tempo- sakta neeer =D men men så här det ska vara . pratade nyss med linda och hon och sin man + vovvsi ska ut på piknick nu . jag vill också !! ta det lugnt i solen och bara vara men får vänta tills ikväll då jag når ängelholm och mamma + moster .

har pluggat hela eftermiddagen och kommit en bit på vägen men inte alls så långt som det var tänkt- fortsätter iaf imorgon och på måndag !

nu ska jag fixa en påsk/födelse/inflyttningspresent till moster i älskade soliga stan!


lisa låg i mitt knä medan jag försökte skriva skolarbete .
lagom lyckat !
är jag inte morgon-fräsch btw?
mascara under ögonen är ett måste för att se riiiktigt fräsch ut *hihi*


2009-04-11 @ 15:15:14 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Nu e jag ääääääntligen klar med mitt arbete och bara så du6 vet blev det 6 källor! ;)


2009-04-11 @ 16:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen