kommentera dååååh .

precis tittat in i linn o daniels nya lägenhet ! snacka om att bli sugen på att flytta till större...och särskilt sugen på att flytta ihop med min love . sååååå fint de hade det, och stort ! massa garderober, balkong, lugnt grönområde och ändå mitt i malmö .

nu har vi lagat makaroner och värmt lite köttbullar vi fick med oss från släktträffen innan idag . muuums ! ska se twilight här hemma hos andrés föräldrar nu!

tycker ni kommenterar föööör dåligt !


från snö o blask till . . .

. . . underbara VÅR!


2009-04-12 @ 22:39:28 Länk ett liv var det ja Kommentarer (5) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Vilket underbart påsk väder vi haft, var ju i Malmö igår o njöt av solen!! Ses imorgon ;)


2009-04-13 @ 09:11:39

Postat av: Lina B

Saknar fortfarande kommentarer om















Saknar fortfarande blogg inlägg om Linda Rosing och Hugo!!! Var e det? HIHIHI....














2009-04-13 @ 09:14:16

Postat av: Lina

Haha Lina B- du skötte det så bra i min blogg så tyckte inte det kändes lönt att blogga om :D


2009-04-13 @ 10:40:39
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Postat av: Mia

Jaaa underbara våår :) Så härligt!

Nu kan sommaren också komma tycker jag :)

Puss puss


2009-04-13 @ 12:49:22
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Jaaa vi får ordna upp detta, det kan inte gå så lång tid mellan gångerna vi ses ju :(


2009-04-13 @ 18:12:21
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen