karlskrona .

hej hopp!
imorgon åker jag på träningsläger med mitt fotbollslag . vi brukar åka till antingen italien eller spanien men detta året slår vi på stort ; KARLSKRONA ! yeaah! ska faktiskt bli underbart, särskilt om detta väder håller i sig+ jag kan vara med på en examinationsuppgift i skolan på måndag (åker med lina o malin som typ bor där) . great !

ikväll ska jag iaf städa o packa för som vanligt har jag inte börjat . packa är såååå tråkigt !

nu har jag jobbat o sedan ätit lunch med mammsen o elvan i lund city och nu ska jag sätta fart . . . hörs senare =)


butch och min packning då jag kom fram till usa 2008 .


2009-04-04 @ 17:12:11 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen