karlskrona .


min utsikt från min säng =)
döööömysiga rum! vi bor 7 i varje och att bädda sängarna var bara det ett skrattanfall .
inte för att jag gjort lumpen men så här måste det kännas !

precis varit o handlat godde- bra på ett träningsläger va?
middag kl. 17.00
och träning kl 18.00
imorgon har jag teamtandvård-examnination så då får jag stiga upp tidigt och köra dit :-(
missar en träning med .
hau di brau!

emma o jag


2009-04-05 @ 16:12:31 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Ja så fint ni har det, visst e det underbart i Blekinge!! Det e bara att flytta upp hit citygirl :)


2009-04-06 @ 15:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen