kanal 5 fick mig .

herregud höll på att sätta "kaffet" i halsen då jag satte på "vakna med the voice" kl 6.30 på tv:n (favvo-program på morgonen) då de berättar att jakob ska sluta ! de berättade det igår och idag var petra mede där som kass ersättare . nu precis berättade de att det var ett april-skämt!

haha, jag var så besviken ! petra var verkligen kass- visste inte vilken kamera hon skulle titta i och allting var jätte stelt men nu är goa gänget tillbaka igen ! nu ska jag fortsätta min dag . tenta strax . . . *brrrr*

hade ju hellre varit i en bil påväg mot norge . . .


2009-04-02 @ 06:41:13 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen