grilla är niiiice .

vet ni vad ? jag skrev precis ett långt inlägg som jag till slut markulerade . varför? jo för att när jag skrivit av mig kändes allt bättre samt patetsikt att publicera på internet =)

haha ja så kan det bli . idag är jag utvilad . sov från 23.00 igår till 10.47 idag ! ngt seg men det försvinner nog .

idag kommer tapetnissen och spacklar så ska röja samt ta före bilder ! på söndag fortsätter han med mina lister som tydligen var lite kladdiga av annan tapet . på måndag kommer tapeterna så efter det får han tapetsera ! men det vet han inte. han tror jag har tapeterna redan ju- annars hade han inte kommit så snabbt till mig =) tapeterna kostade 499kr/rulle . är inte det svinigt ? tur jag inte behövde till ett helt rum !

hade velat gå ut på stan med idag men får se om jag hinner . är shoppeshugen ! meeeen måste göra en massa på b uppsatsen!! ska nog försöka baka också till mitt kalas den 3 maj !

jobb imorgon :-( men grillning hos gollen o ola på kvällen !

jag und gollen .
2006 .


2009-04-24 @ 11:14:30 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen