wraphouse sucks

Heeeeeeeeeeeej :-)
underbara regninga söndag!

filmen igår var bra , det är det alltid när vin diesel är med . han är en kändis jag imponeras över . okej mkt beror på hans karaktärer han får men han syns aldrig på röda mattan eller stupfull hånglandes med massa småtjejer . han är liksom ingen wannabe utan äkta . hur lyckas han hålla sig undan alla paparazzifotografer eller är han en nörd och bara sitter hemma?

nåja , filmen var bra , en aning klurig och konstig ibland men jag gillar filmer där man får tänka till! så himla klockrent var det även att EMD (utan danny) spelade på mårtenstorget ! jag och goll blev tokiga ! vi åt alla på olika ställen för wraphouse där vi satt i 20 min (!!) utan att få en meny visade sig vara rätt så knas . efter 20 min ber vi om menyn . då får vi till svar att kocken har fastat hela dagen så han måste äta nu . okej tänkte jag , synd om honom att haft en stressig dag utan att ha hunnit äta- vi går till en annan restaurang! meeeen när vi kommit ut därifrån upplyser de andra mig om att kocken har ramada (stavning?) och får inte äta innan solen gått ner! HALLÅ? vafan , det är sverige! så kan man väl inte hålla på på ett sånt arbete ? servitören sa att vi skulle vänta i 30min sen skulle kocken börja på vår mat ! då får man väl ha en extra kock! något ursinniga blev vi alla..jag tycker inte det borde gå till så? och varför sa de inte det direkt då vi kom????? suck..

idag blir det att titta på vårt a lag som ska spela i husie . jag ska hämta upp jessika som även var sugen på att heja!

andré är på nollningsfest så blir mys kväll för mig själv ikväll, det var lääängesen!

ciao!




2008-09-07 @ 12:56:31 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: André

"-...så blir mys kväll för mig själv ikväll" Nä för det blev det inte, André kom hem tidigare ;)


2008-09-08 @ 21:25:04

Postat av: Mia

HAHA sånt skämt!

Ni fick ingen meny eller mat pga att den dära kocken ska få äta pga sin religion! Patetiskt! Är man kock på resturang så får man laga mat! Haha! Vi är i Sverige inte i något turkiet eller etc.

HAha, nej de va faktiskt rätt roligt! :)


2008-09-09 @ 15:34:23
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen