tick ticki tick ticki

...säger timern ute i köket..när den ringer är de första maskinerna klara! att tvätta är kul när man väl satt igång! kläderna blir så härligt rena o det luktar så gott i hela lägenheten. dessutom är de 2 tvättmaskinerna i vår bostad jäääätte stora och rymmer massor med kläder, då går det snabbt och smidigt! särskilt om man bara tvättar sina egna kläder :-) att vika tvätt, det är dock skittråkigt!

iaf, blir ingen elvan i veckan, jag har en envis förkylning som vägrar ge sig..inne på 2a veckan nu..varför är dagens förkylningsvirus så himla envisa? "förr" var man aldrig förkyld så här länge...eller så har jag bara förträngt det! iaf, så svider det att jag inte får träffa brorsdottern. i och med att jag är så mkt ledig denna veckan o alltid när man är med henne så är det så himla mysigt! men men jag måste bli helt frisk, jobb på lördag o fullspäckad schema nästa vecka!

har bott hos snuffs o hans mamma i 2 dagar nu! såå underbart mysigt, var trist att åka hem idag..vädret är mulet, man är lite halvsjuk och sovit alldeles för länge, ja man är lite så sunken och så ska man ut och köra o lämna en nyvaken varm mysig andré i sängen för att tvätta...mitt humör ändrades dock direkt då jag såg liza kattis hemma =) hon var helt yrvaken o när hon skulle säga hej (mjau-hej...) så lät det helt hest! hahahahahahha, det var så roligt!

har laddat hem sex and the city filmen nu. jag är överlycklig! ska bränna ut den i några kopior...jag vill nämligen ge den till några som jag vet skulle uppskatta det!

snart helg igen...galet vad tiden går!
/tant-lina


2008-09-18 @ 11:27:29 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen