söndagsångest +bilder


nytt fint lakan o finare nisse

varje söndag har jag en viss ångest då det är skola dagen efter . har diskuterat det med några i klassen och de känner samma så lär väl inte bero på att man inte trivs men så är det väl- man ska upp tidigt , packa mat o dona !

men inte det jag skulle säga- utan att denna söndag är annorlunda- jag har ingen ångest :-) halleluja! kan bero på att vi har haft en fantastisk helg så jag är nöjd elleeeeer beror det på att jag vet att jag har en sååån slapp dag imorgon . går visserligen i skolan från 8-17 men ska bara vara i sterilen vilket betyder att jag inte har några patienter (=vilket betyder ångest , nervösitet o svett) utan bara att jag ska tvätta instrument o sånt ! ska bli otroligt skönt faktiskt =0)

nåja helgen har varit toppen ! snabb genomgång vad vi gjort för er som är nyfikna kommer nedan (bilder finns längst ned i inlägget)- ni andra kan säga hejdå nu! hejdå ni! =0)

* 14.00 avfärd mot kbh
* incheck på hotell 27
* lämnade väskor o betalade tv:n (så man kan se obegränsat ed film hel dygnet)
* gick ut på stan och tittade i butiker samt fikade i SOOOOLEN- romantikfaktor deluxe!
* gick hem och duschade + gjorde oss fina
* restaurangbesök jensens böfhus (mitt första besök där- jag vill dit NU igen!)
* gick till 7 eleven- köpte godis , cider samt läsk
* lade oss i sängen o såg ca 3 nya filmer
* hade gärna varit uppe längre men jag orkade inte så slocknade vid 2

* soooooooov

* vaknade vid 10.00
* åt frukost . muuuums.
* duschade och checkade ut (lämande väskor i ett rum)
* gick sedan ca 1 mil . min kära andré är väldigt kunnig när det gäller kbh så han visade mig en massa sevärdgheter (bla resans höjdpunkt- havsfrun...wihoooo) vilket innebar att gå en hel del- vi var helt slut emellan åt men det blev måga pauser . jag hade med mig färdkost (godis!) så vi hade ju anledning till att stanna....mjukglass i nyhavn blev det oxå!

* gick lite på ströget sen åkte vi hem- myste med nisse sen for vi på middag hos Andrés föräldrar och här är vi nu . ska se en film sen ska jag hem till nisse och sova!

hörs imorgon...kanske kanske =0)
blir så otroligt glad då mina läsare skriver till mig på msn och påminner mig att blogga- alltid sköjsi ju!













 
 
 


2008-09-28 @ 20:09:01 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

AJAJA!! Haha, det varade inte länge för dig och vara nyttig ju ;) Skämt o sido!



Ja absolut, får ses snart igen o hitta på något!

Nja, redo o redo. Ska jobba 8-20.15 imorgon, så är väl mindre skoj. Dock träffar jag C imorgon på gym, så hoppas dagen går fort! :)

Hoppas allt bra med dig!

PUSSSS


2008-09-28 @ 21:06:23
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Sandra

Ni verkar ha haft det hur mysigt som helst! :)

Ni ser ut som riktiga turister när ni blir fotade överallt haha.

Ooooh första Jensens-besöket! Eller hur har ud väntat ALLDELES för länge!?!? :P Puss


2008-09-29 @ 16:48:12
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: olivia

ah ni är så söta :)


2008-09-29 @ 19:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen