naturist el. shoppingfreak?

en frisör utanför mig- läs båda hans skyltar ovanför dörren- att ett sånt ställe kan gå runt är ju toppen, haha

nä jag hade inte kunnat vara naturist. vilja gå omkring naken alltid. sitter o ser favvo showen outsiders på 5an nu och det handlar om folk som vill gå nakna alltid. det hade jag inte klarat- kläder är ju nästan det bästa som finns- ny kläder o få klä sig i olika outfits! + kul o se sin partner naken alltid- vilken spänning liksom...nja!

idag har varit en låång dag i skolan men helt ok trots jag varit väldigt trött...blir tidig sängdags ikväll! denna kuliga typ stod o väntade på tåget med mig i k-stad..hoppas han inte stämmer mig :-)

igår var jag o A hos pappa o lämnade lisa, så otroligt ledsamt varje gång- man blir så ensam här hemma men på torsdag kommer nisse katt hit! det kanske man ska leva på- att vara kattvakt :-) nja på den med!

fick sluta 30min tidigare så jag gick till tåget i k-stad sen gick jag hem från centralen till min lgh ist för att cykla-kändes nyttigt! gick inom hansa med för att låna toan men blev visst en jeanskjol o kofta från esprit och en tvålpump på hansa bädd o bad! har redan en cool röd men den e liksom lite sleten i bottnen så många ggr jag tappat den i vasken - så nu blev det en i rött plast! 210:- tyckte jag var dyrt men har kikat in den länge så kändes bättre då på ngt sätt...

sallad blev det ikväll- får nog ta en frukt nu för ngt socker (fruktsocker) måste jag ha varke kväll :-) sen kommer A och värmer mig i den kalla natten!

sov gott kära ni!

ps jag har beställt kläder från asos.com (klänningar, linne, tröjor o en pyjamas) och hm (bara en kjol) ikväll! ni får se bilder när allt kommer! asos har otroligt snugga kläder o bra priser!


hjärtat vägrar vara med på kort igår (för han kände sig sliten) när vi var på audi o drömde oss bort så fick bli en bild från den bättre sidan!


2008-09-22 @ 21:12:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Haha!! Jag är Biffen vafan :)

Jo, man växer så det knakar!



Semestern är überskön! Bara kopplar av, tränar som vanligt. Ska till Ica imorgon och ta truckkörkort! Ja vafan, kan Rosa o Eglé klara det så kan väl jag klara det eller? :P

Allt bra med dig också? Fan Lina, vi måste ses snart och hitta på något!

PUSSSS vännen


2008-09-22 @ 21:26:27
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Buffie

Aha...den va den huvudbonaden du menade...skrattar Var får folk allt ifrån??

Ses imorgon 06.30..=)



Puss


2008-09-23 @ 14:36:49
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Sandra

Jaaa, han är sjuker :(

Jaa Idol! hihi. Hoppas nu att det blir några riktiga Idoler i år :P


2008-09-23 @ 22:00:18
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen