miljöaktivister med feber

så idag var det dags för alla som är rädda om miljön att strejka! heeela nobelvägen åt ena hållet pryddes av dessa männiksor..är det strejk-dagar i malmö denna veckan eller ngt? dock kastade de ballonger hej vilt så vet inte riktigt om det var miljövänliga ballonger annars var det kanske lite dubbelmoral! hahahahahaha nej fy fasiken orka bry sig om dessa strejer! men kanske bra ngn gör det? jag vet inte...


   







ligger med feber här i min soffa just nu...IGEN...varför blir jag aldrig frisk? var nere i stan o lämande några trasiga byxor till sömmerskan, tog en lunch o sen PANG så mådde jag jätte dåligt...kan i för sig bero på att jag tränade stenhårt igår trots förkylning...ska iaf bara stanna hemma idag o vila upp mig till jubb imorgon! har laddat hem en film som heter my mom´s new boyfriend så ska se den! andré är på sittning på skolan!

när jag var hos sömmerskan stod jag bakom denna figur! är det något som jag inte klarar av så är det när killar har så pass mkt häng att deras ben ser ut som plutt-ben! hahhahahahaha asså det är det värsta jag vet i klädväg..det ser liksom inte propporionellt (stavning?) ut! hihi en bild på det får ni här:





vi hann med lite golf i veckan oxå..här världens finaste pa driving rangen .


2008-09-19 @ 18:13:15 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Hahaha....håller med dig när det gäller han med byxorna..=) Ser fan inte klokt ut.



Så...du är oxå sjuk. Stackare. Jag börjar vakna till liv nu. Allt håller liksom på å "lossna"....om man säger så..=)



Hoppas ni har en trevlig helg...trots jobb och förkylning.



Ses på måndag.

Puss puss


2008-09-20 @ 12:41:05
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Mia

Hahaha! Ja det ser mindre klokt ut när byxorna hänger så pass mycket.

Och de dära protesterna. Läste det i tdningen idag, hmf ajja tycka vad man vill... Men at ligga "döda" på gatan och klä ut sig till clowner. Haha lite väl kanske.



Jaha då slutar eller du har slutat nu. Gött!

Hoppas allt är bra annars!

Pussss


2008-09-20 @ 13:55:22
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen