foot feet

Precis haft fotvård . Har nämligen hittat en spricka in min häl i en förhårdnad och det, det är INTE ok så igår efter skolan var jag i varenda butik (kändes det som) för att leta efter ett sånt skaft med ett rakblad som skär bort förhårdnader! Givetvis var det slut överallt . Det är alltid så när man letar efter ngt visst?

Idag for jag till jägerso och gick där lite. Hittade då den på KICKS + extra rakblad! Så har suttit 1 timme med det nu, även polerat mina nagar med ngt skit jag köpte på JULA. Funkar till viss del men blir inte lika fint som när man gör det på salong- denna apparaten är liksom lite slö men men 89kr var den värd! Fotsaltet jag hade i hinken kom från IKEA- det rekommenderar jag starkt!

Iaf så är mina fötter bebis-lena nu och jag lyckades få bort hela sprickan! Underbart!

Sen har jag varit på peugeot verkstad och äntligen fixat mina 2 lampor som var trasiga så nu kan jag köra med dimljus igen :-)

Snart är det fotbollsträning- då ska jag pröva mina nya fötter!

Nu mot tåget*




på apoteket har de alltid sålt superbra öronproppar men för ngn månad sen bestämde de sig att sluta sälja dem så igår kväll letade jag som tusan för att hitta dem ngnannanstans och på JULA de fanns i BIG PACK :-) Gissa om jag blev glad? Nu kan jag sova gott igen!


2008-09-09 @ 16:05:21 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Iiiiih jag får rysningar i hela kroppen bara av att tänka på att ta det där rakbladet på fötterna! Du är modig Lina som gör det! Hehe.


2008-09-09 @ 16:44:24
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen