alperna , here we come!


jag är så äckligt sprudlande glad
för vad jag gillar mest med livet är pojkvännen , resa samt mina vänner !
och nu ska vi slå ihop allt och vad får vi då ? jo , skidresa till alperna . närmare bestämt bad gastein som ligger i österrike ! där är det massor av backar (sverige , släng dig i väggen!) o hög partypuls!

andré
sandra & daniel
martin & linda
frida & johan
denise
fredde
anden
patrik
joel

vi är ett bra gäng kan jag lova !


bokade resan i morse efter linda ringt o väckt en yrvaken lina (sen somnade jag om till 12.46 . . .) , avfärd den 27/12 , kommer hem 4/1 så det blir att fira nyår där nere i kylan ! myyyyys! det är många som åker bort över nyår till varmare breddgrader eller kallare och jag kan varmt rekommendera att spendera nyår i kallare miljöer...lite snö unden klackskon som knarrar och en kall stjärnklar himmel att smälla raketer på.

2005 firades i åre , jag hoppas detta blir minst lika bra!


2008-09-05 @ 13:15:44 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Resa igen? Se där se där. Trevligt :) Vill också resa någonstans, men det får vänta tills nästa år någon gång!

Riktiga vänner... hm Ja jag undrar egentligen om jag ränkas in där. Med tanke på att vi typ aldrig ses eller hörs av så.. Men när vi väl ses så har vi såå kul! Synd att man inte bor närmre bara ju... Ajja. Hoppas allt är bra!! Pussss <3


2008-09-05 @ 15:31:39
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Sandra

Iiiih jag är helt stirrig. Läääängtar! :) Vi ska ha såå roligt. Och hoppas att detta nyår blir ett bra nyår, mina nyår blir typ alltid helt misslyckade för att det alltid när någon som bråkar eller nåt. :P Ahh ska bli så roligt. Tycker att vi får ha en liten träff sen nån gång med alla som ska med, så att vi kan lära känna varandra lite :) Puss


2008-09-05 @ 16:43:04
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Haha, nja jag vet nog inte om du verkligen vill ha hår som mitt. Är ganska jobbigt mellanåt... Men man får stå ut :)

Jo kalaset blev bra! Blev dock mindre folk, för några var sjuka. Idag ska jag åka o se på när laget spelar match. Sen ska jag till gym, träna litta :) Ovanligt va? =) Hoppas allt är bra! Miss u!

PUSSSSS


2008-09-06 @ 12:33:33
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen