2 lediga dagar innebär utgifter

alltid då jag är ledig känner jag ett begär . ett begär som inte ger sig förrän det är helt helt tillfredställt . ett begär som innebär allt annat än nytta . ett begär som innebär tomhet . en stooooor tomhet i plånboken . ja alltid när jag är ledig drar jag mig ner till kära malmö city och går i affärer och den som kan gå i affärer utan att shoppa får gärna höra av sig till mig för jag tycker det är omöjligt !

iaf igår blev det en del , träffade mia på nova . wihoo! bild på vår shopping finns här! hahahahaha...hade inte en aning att jag prövade kläder så vilt förrän hon kommenterade det ! för övrigt så var det på topshop . hittade en helt gudomlig fransklänning (svart) som jag letat efter lääänge där. den var dock alldeles för kort för en med så stor bakdel som jag ! handlade iaf lite:

* brunblommiga påslakan (hemtex)
* 2 par gråa strumpbyxor (hm)
* underkläder (hm)
* blå tunn baströja (divided, hm)
* jenas (gina tricot)

sen hämtade jag den här killen hos min bror:


sen for det iväg till invigningen av mediamarkt här i malmö med andré..åt gratis korv och trängdes med typ 600 andra människor. riktigt bra priser hade de iaf så blev en dvd spelare (Lg 333:-) en febertermometer (49:-) och en notis-hållare med pingu inuti flytandes i vatten ! goll kommer bli galen av den då pingu är hennes idol!

efter det blev det mackor o mys hemms hos andrés föräldrar vid 20.00 tiden . såg filmen felen, riktigt bra fängelsefilm A hittade på nätet! sen blev det repris på idol och sen buuums i säng!

ikväll blir det hem till bagaren  o hans fruga ellan och deras barn (läs katt) dillen! massa mys ! innan dess middag hos A.
nu ska vi sova en stund för vi har inte fått sova många blundar inatt . nisse ville ligga PÅ oss hela natten och busa lite ibland och man kan ju inte säga åt en kattunge? han är ju sååå söt!

förresten blev lite shopping idag med . sandra har tipsat om ett bra torr shampoo från toni&guy och de hade rea på dem på åhlen´s så köpte 2 sen blev det hudvårdsprodukter från sensa och då fick man även en necessär PROPPFULL med produkter :-) :)- :-) köpte även ett skärp och undisar (gina tricot) och en hoodie från hm! di var di hele så nu är halva studiebidraget avverkat!


Köpte 3 produkter och så fick man necessären + allt det inuti! wihoo!





fina pojkar !


















2008-09-26 @ 17:13:29 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Helvete vad du shoppar!! Du handlar ju något varje dag.. Oförglömligt! ler



Är det inte så typiskt att du va på Media Markt när man får GRATIS KROV!!! hahaha Du e för goo gumman...=)



Ha nu en underbar helg

Puss puss


2008-09-26 @ 17:41:29

Postat av: Mia

HAHAHAA! Det var faktiskt riktigt roligt. Såg ut som om du ägde hela provhytten ;)

Och shopping som är så kul, kanske inte när man ska prova tröjor och man kommer inte in i dom pga för mkt muskler. HAHA! ILLA :D

Ha en trevlig helg gummz!

PUSSSSS


2008-09-26 @ 19:48:24
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen