hasta ala vista baby!

jobb gick bra fast det blev en lååång sömntur efter jag kommit hem från jobb (o besök hos lilla mamma) . vaknade typ nyss o har duschat nu . skulle eg kommit iväg typ nu men ja ni tjejer vet hur det är :-D

här är lite bilder från igår- visserligen väldigt dålig kvalité men vad gör det? :-)

2 brödrar som somnade tidigt- Daniel (til höger) vaknade när jag frågade honom om bankkrisen o började babbla som om han var hur pigg som helst- sen kunde han inte somna om! han brinner verkligen för sådana nyheter- han kan allt. helt otippat av en bonde med intresse av grävmaskiner o fräsning! :-) jag fick dock det hela med bankkrisen ääääntligen förklarat!






sandra o hennes daniel (daniel börjar redan här bli litta trött tror jag . . . )


en glimt från min utsikt i daniels soffa - lägenheten har han o hans pappa byggt hela själva ! räcket har de gjort o hela anordningen som tvn hänger på- pretty cool va? :-)


goll o hennes ASOCIALA ola !!! fin ring iaf!


älsklings o min mat vi lagade igår innan jag for till daniel!


älskling lagar maud!

oj nu rann tiden iväg här- andré blir nog litta putt om jag sitter här istället för att göra mig klar kan jag känna!
ha en trevlig kväll alla som läser om mitt oerhört intressanta liv!

ciao!


2008-10-11 @ 18:28:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Haha din mobilkamera är verkligen inte snäll mot någon :P Ingen av oss ser ju normala ut!!


2008-10-11 @ 21:13:12
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandra

Jag funderar på om det kanske kan vara för att jag glömde ta mitt p-piller i fredags kväll (skulle börja på ny karta, och hade ingen ny hos daniel, så fick ta det i går morse. Var samma sak förra gången det hände.. Tror du det kan göra att jag spyr? Händer det en gång till ska jag kolla upp det. Och ska verkligen inte glömma p-piller! Puss


2008-10-12 @ 11:42:02
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandra

Ja jag vet! Jag tror att det kanske kan vara det, eftersom det vara natten till söndag förra gången också när jag hade tagit en tablett på lördag morgon och en på lördag kväll.. Kanske blev lite knas med hormonerna eller nåt om jag är lite känslig...


2008-10-12 @ 11:45:04
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: ANGELICA

Snygg blogg! :) Puss


2008-10-12 @ 11:50:41
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen