vet ni vad , läsare?

...att det är sååååå kul att sarah o michael scofield är together agaaaaaain! lööööve <3

ola , don t u think we look gorgeous? tssss.

hej hej :D

liten sliten från helgen fortfarande så idag efter skolan fick det bli en tupplur o sen iväg på träning. dags igen efter uppehållet . yeaaah! gick hur bra som helst o kuuul var det!

patienter imorgon..leeeedig onsdag o torsdag o då vill jag ut o kolla ny tapet till mitt vardgasrum (fia katt pajjade den jag har nu...hon rev sönder den lite här o var..suck) sen måste dagarna oxå förgyllas med lite plugg- protetik hemtenta på fredag . stooor suck! linda is the master så jag hoppas vi kan reda ut den! andré är ledig hela veckan så då kan han bo hos mig lite. wihooo på 36kvadrat! det är MYSIGT det :-D

nästa vecka är det björn gustavsson på slaaaagt. jag lääängtar :-) han ligger 2a på min "heta killar" lista! :-) näääää nu skämtade jag allt så inga elaka kommentarer om att jag är omogen med en lista- har ingen juuuuuu!

ska nog bjuda mitt hjärta på bio på onsdag men vaaaad ska man se? hm det tål att tänkas på!

JAG ÄLSKAR MIN SNUUUUUTTT SÅ! hihihihihihi

hejdå mina underbara läsare-  vänner som icke vänner- det är kul att se statistiken höööjas :-D

ciao!
sandra, JAG VILL OXÅ SE FÄRJAN. FAAAN MISSADE JAG DET *mutter*



förresten ngn i mitt kompisgäng (läs OLA) har sagt att han tycker plutt-jesper i idol är lik min brossa. vad tycker ni? svara ärligt! ok? =)

min bror:







och nu en bild på jesper:


2008-10-20 @ 22:38:19 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Ola

Vad är det för konstig bild du hittat?!

Måste ha varit längesedan med tanke på frisyren och kroppsbyggnaden=) hehe... Förresten, dem är kanske ändå inte så lika när man ser dem så brevid varandra... hmmm... funderar...


2008-10-21 @ 08:05:04

Postat av: Mia

Vad du verkar glad och käääär ;) Härligt!

Och du! Din bror och Idol-Jesper är verkligen INTE lika. That's the fact!! :)

Nu ska jag snart bege mig till ett träninspass. Sen handla på Ica, sen blir det mysa i soffan. Filmväder idag ju :)

PUSSSS


2008-10-21 @ 11:26:32
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Sandra

Ja, Färjan is the shit! :)

Nästa fredag blir det party, IGEN! Wiiiiie! Längtar, längtar, längtar jättemycket. Puss


2008-10-21 @ 17:12:24
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Anonym

Jaaa, han som alltid handlar så jädrans mycket mjök.... Skrämmande att han kan ha hållt på så flera år =/

PUSSSS


2008-10-21 @ 20:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen