torsdag är dagen .

det blev inte att sova igår som jag skrev- utan jag o A cyklade till midhem och mc donalds mitt i natten o köpte varsin hamburgare! muuums, sen somnade man gott :D

ojoj vad dåligt med besökare det är i min blogg på dagarna- jobbar ni alla till 17 eller? :-) bara 7 som kollat hitintills...

tänkte bara visa er en glimt på vad jag fått hem i brevlådan- underbar heter det! ska nog ha den på sandras födelsefest som jag fick inbjudningskort till idag! wi wi wihoo! ( kommer från stylebystars.com )


ett bälte i midjan o snygga skor and i am ready! yeah!

dags för träning snart. skööönt! imorgon är det skola 9-12 , sedan fika med josse och kanske hitta ngt fint i stan! på kvällen blir det väl förmodligen idol o mys m gänget! lördag vet jag inte ännu- rätt skönt att ha en obestämd helg! nästa helg blir desstu mer innehållsrik- fest på fredag o björn gustavsson på slagt på lördag! sandra, ska vi till jensens innan?





fler inlägg längre ner för er som brukar missa det (LINDA)


2008-10-23 @ 17:04:59 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Ja det är väl klart att vi ska till Jensens!?!?! Haha. Guuuud vilken fin klänning! Nu måste jag ju också köpa en klänning så att jag blir lika fin hehe. Du kan väl ringa eller smsa mig när du ser detta? Puss


2008-10-23 @ 17:48:46
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Anonym

Gud vilken fin klänning!!!=) Jag vill också ha!!!!!

Kram


2008-10-23 @ 19:21:26

Postat av: Malin

oj, glömde fylla i mitt namn till kommentaren ovan, va slarvigt av mig...hihi=)


2008-10-23 @ 19:23:06
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen