till linda

De du Linda- inte dåligt att få ett inlägg av famous blogg writer Lina P tillägnat sig! jajajajaja iaf hade vi tenta idag- det gick väl ok tror jag- alltid ngt man inte kan och eftersom jag inte råpluggat kan man inte förvänta sig att det skulle gå SUPERBRA!

sen har jag sovit o bakat idag! bakat eftersom jag ska träffa mina homies ikväll som älskar massa gott precis som jag! så ikväll blir det bara chille dill hemma hos gollen o ola med IDOL! johan- gör oss en tjänst o ÅK UD! kommer massssssor med folk dit, haha! typ hela gänget as old times! kuuuul! men visst saknas det ngn- det gör det ju alltid- förr var vi typ 15 pers hos sebbe varenda helg, hahaha!

igår på smycke- partajjet var det skit skoj- gollens arbetskamrater är galna o jag handlade mest av alla (500kr) som vanligt *suck* men blev en del julklappar så det så! fick massa fika o så var där visning för me&i kläder med- köpte inget där dock! kommer bilder på smycken så småningom...

jobb imorgon! mat hos gollen nu så jag måste kila! jag vill dansa imorgon!!!!!

pusss!




så Linda , nu fick du bild på mig osminkad o i glasögon !



2008-10-17 @ 15:06:38 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Hahaha....hade helt glömt att du skulle lägga upp en bild till mig. Det va ju bågar utan båge på glasen...=) Fattar dock inte varför du inte har glasögon lite oftare..?? =)



Puss puss


2008-10-17 @ 16:18:57
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Sandra

Hahaha ser inte alls ut som dig när du gör den minen! :P


2008-10-17 @ 16:57:14
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Heeeting ;)


2008-10-17 @ 17:13:24
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen